donderdag 22 oktober 2015

Paddenstoelen

Het is weer tijd voor paddenstoelen.
Er liggen nu ook weer mooie "vreemde"exemplaren in de winkel.
Ik neem gewoon mee want ik kan er altijd wel wat mee, en lust ze erg graag.
Op woensdag eten we altijd gezamenlijk , mijn moeder zus en ik.
Mijn moeder heeft voor vandaag allang het eten klaar.
Na het eten zet ik ze op tafel onder de lamp.,
We bekijken de paddenstoelen  ...hoe vernuftig zitten ze weer in elkaar.
prachtige exemplaren...
mooi voor de fotografie
mooi om te schilderen
je zou ze zo ten pronk leggen.
.
We zijn allen nogal creatief op eigen gebied, maar ik zal je vertellen dat ze bestudeert worden.

en nu....?
de een gaat er morgen een ragout van maken
de ander doet ze door de risotto
en er wordt een saus van gemaakt.
We verdelen alles en ik ben heel benieuwd naar de resultaten.
Herfst ..ook weer gezelligheid rond de tafel.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten