vrijdag 4 maart 2016

Tonijn bonen salade

Deze tonijn bonen salade is zomaar spontaan geworden wat deze is.
Trek en kijken in de kasten , wat heb ik nog en daar even je fantasie laten werken et voila.

Ingrediënten: 
klein blikje zwarte oog bonen, uitlaten lekken
blikje tonijn ook uit laten lekken
teentje knoflook persen
fijn gesneden bleekselderij en het liefst het groene blad, heel klein snijden
paar augurkjes versnipperen
en roer dit alles door elkaar

Voor het sausje:
dikke yoghurt
dille
citroensap
beetje zout en flink peper
vlak voor het opdienen giet je dit sausje over de bonensalade.

Erbij had ik nog een pakje toastjes
en groentesap dat ik gisteren heb gemaakt van:
bieten
bleekselderij
venkel en appel

het smaakte me bijzonder goed
zeker voor herhaling
ik hou 'm erin

Wadtuinieren.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten