zaterdag 27 juni 2015

Mooie combinatie

De watermeloenen zijn er weer volop  en het warme weer begint er nu dan toch zo aan het eind van de maand juni op te lijken.
Ik heb een heerlijke frisse salade gemaakt

Een water meloen aan stukken snijden.
Ik had nog wat restanten verse kaas , mediterrane stijl in olie en kruiden.
En ik had nog geitenkaas pesto in zonnebloemolie
Laat de beide kaassoorten een beetje uitlekken maar een weinig olie mag er best bij ..
Er overheen heb ik wat muntblaadjes geplukt uit de tuin en deze kleingesneden en erover gestrooid.

Wat een bijzonder frisse combinatie
ga ik zeker meer maken

met andere kaassoorten zou het ook goed kunnen..
feta heb ik nog ...volgende keer maar eens proberen!

2 opmerkingen:

  1. Nou ja zeg. Nog geen kwartier geleden zoek ik een recept op met watermeloen omdat ik die overheb van het Sint Jansfeest. Dit dus....de combi geitenkaas, munt en meloen heb ik klaarliggen. In mijn recept zitten er nog stukjes komkommer in.......
    Dag,
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoop dat je 'm net zo lekker vond als ik ...ik doe hem zeker eens in de herhaling ...mooie combinatie
      groetjes Janneke

      Verwijderen