zaterdag 7 januari 2017

Groenteburger

De groenteburger.
met het sap maken met een slowjuicer houdt je droge pulp over.
Eerlijk gezegd zonde om weg te gooien.
Ik ben aan het experimenteren wat ermee te doen.
Beetje op internet snuffelen want ik zal heus de eertse niet zijn met dit idee.
Gevonden ...een groenteburger.
Leuk ik ga mijn eigen recept ervan maken.

Groenteburger:
pulp
1 ei
kruiderij , in dit geval cayennepeper, zout , en kerrie
Maak hiervan een prutje , net als gehaltballen
Als paneermeel heb ik havermout gekozen, rol ze hier doorheen en duw de ballen plat!

Even bakken in de roomboter.
Je kan nog voor de smeuïgheid beetje mayonaise of creme fraiche met beetje mosterd erbij doen.
Zeer smakelijk...al zeg ik hetzelf.

Er bij had ik nog een halve avocado en een glas sap.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten