vrijdag 13 november 2015

Salade met eendeborstfilet


De hoeveelheden weet ik niet erg ...dat weet ik trouwens zelden , gaat allemaal beetje op gevoel.
Gisteren om boodschappen geweest en meegenomen wat ik lekker vind 
En thuis vind ik het dan de kunst om heerlijke dingen er samen van te maken...
Ik weet ook nooit van te voren dat ik op dinsdag boerenkool en woensdag witlof eet ...of iets dergelijks.
Zo ook vandaag 
Ik was even bij mijn moeder geweest en kreeg een heerlijke vijg van eigen bodem mee.
Op de terugweg tijdens het fietsen heb ik bedacht wat hier lekker bij zou zijn en wat ik thuis in voorraad had.
Wonder boven wonder zomaar een spontane heerlijke salade.

Gemengde sla
Rucola
Mais
Geitenkaas
Honing
Noten
Gerookte eendenborstfilet
Olijfolie
Rode wijnazijn 
en een vijg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten