zaterdag 15 februari 2014

Klarigheid maken in de volkstuin


Bij de volkstuinen wordt weer alles klaargemaakt voor het nieuwe seizoen.
Alles staat weer schoongemaakt, opgestapeld , uitgeplozen, gesorteerd en geordend klaar voor gebruik.
Leuk om dit allemaal te volgen.

Zelf heb ik een grutteltuintje waar ook prachtige macro foto's te maken zijn , om het huis.
Als je het maar wilt zien of het oog er voor hebt.
Daar tuin ik op mijn manier en probeer ik dingen uit. Voor de fotografie zet ik sommige planten op vorm of kleur bij elkaar.
In de hoop dat het de foto wordt die ik in gedachten heb.
Maar in de meeste volkstuintjes gaat alles voor de eetbare opbrengst en keurig in rijen.
En dat is misschien het meest productieve en staat ook wel geordend.
Het is net waar je het voor doet ....
Ik wil eigenlijk allebei .....ja hores,  alles of niks hoor?
Alles keurig op rij  kan tenslotte ook mooi zijn voor de fotografie.
Ik ben benieuwd wat dit jaar aan fotografie weer tevoorschijn komt en waar ik met mijn oog op welke manier dan naar kijk.

Laat alles maar weer beginnen!
Alle batterijen weer opgeladen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten