donderdag 4 juli 2013

Doorgeschoten boterhambeleg

Gisteren een heerlijk volkorenbrood gebakken en dat vraagt om speciaaal beleg...
Vanmorgen mijn kunstwerken opgehangen in een soort Ronald McDonald huis en dat geeft genoeg zwaar te denken ....
Ook mooie en ernstige gesprekken gevoerd daar met de mensen, die daar door omstandigheden verblijven.

Blij dat ik leef , gezond ben en dit alles weet ik heel goed te relativeren,
en realistisch blijven.

Trek dus in een vrolijk broodje.
Nou heb ik laatst ergens gelezen over kruidenboter maar dan met allerlei wilde bloemen.
Dat ga ik nu op mijn manier maken.

Roomboter zacht laten worden en best wel een lekker laagje op de boterham.
Uit de tuin allerlei bloemetjes geplukt zoals:  - doorgeschoten rode rucola rode
                                                                   - doorgeschoten gewone rucola
                                                                   - doorgeschoten snijbiet
                                                                   - bieslook
                                                                   - klaverbloem
                                                                   - vlierbloesem
                                                                   - peterselie
                                                                   - rode melde
                                                                   - tricolore viooltje
                                                                   - pepermuntblad
                                                                   - en als laatste een beetje zout.

het is geen moeite,
niet veel voor nodig , maar een groots effect.
Het maakt mij vrolijk!

half uurtje later ....voel me mooi gekleurd van binnen.

                                                                  
                                                                                            
                                                                                            


Geen opmerkingen:

Een reactie posten