dinsdag 23 juli 2013

Drukte in de lucht

Wat een heerlijke tropische dagen hebben we.
Nu rond 20.00 uur begint de schaduw de overhand te krijgen en ik doe even mijn dagelijkse rondje in de tuin.
Zie bij de composthoop/bak dat er een verloren piepertje weer spontaan is begonnen.
Het tovert wel een glimlach op mijn gezicht.
De tuin blijft verrassend in vele opzichten.
Als je ergens iets wilt hebben groeien, kijk je het de grond bijna uit en doet het vaak niets ...en deze pieper dacht ...ze heeft lekker niks in de gaten dus floep ik maar ff uit de grond.
Nou ik vind het allemaal best.....
Ik dacht ook dat er geluid bij zat? ......ja soms?
Het zal de doordringende hitte wel zijn van vandaag.
'k Zie ze vast vliegen.

Later ga ik nog even in de stoel zitten onder mijn afdakje en het wordt ineens wel erg druk in de lucht met zenuwachtige meeuwen en andere gevogelte.
Ik blijf omhoog kijken want er moet daar toch iets aan de hand zijn..

Het zal allemaal wel , maar mijn pieper vond ik wel leuk dat deze zomaar hier opkwam.....
Bij de tweede aanschouwing is alles ineens opgelost.
Het geluid bij de pieper, de zenuwachtige meeuwen...

Door de hitte komen er wat vliegende mieren nesten uit.
En mijn piepertje zag er ineens veel anders uit.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten