woensdag 10 juli 2013

Lunchtijd



Het is toch eigenlijk weer zonde om op te eten, maar daar heb ik het wel voor gemaakt.
Gelukkig mag ik het ook dit keer zelf opeten.
Ik heb een bouillon van tuinkruiden gemaakt.

Voor de pesto heb ik allerlei groen uit de tuin geplukt, beetje afgespoeld en in de blender gedaan...Ik heb gisteren namelijk een blendertje van 0,5 liter gekocht , hoef ik voor mij alleen niet steeds van die enorme hoeveelheden te maken.
Daarbij olijfolie, knoflookje en uitje , ook uit eigen tuin.
daardoorheen oude geraspte kaas en alfalfa voor het pittige.
Ook zou je citroensap kunnen nemen.
Als dit goed door elkaar geroerd is  heb ik er nog een blikje tonijn doorgedaan en kappertjes erover.
Dit smeer je op een broodje of cracker.
Het lijkt een heel verhaal maar het is in feite zo klaar en bijna nog eerder op!

Ik heb nog een klein beetje overgehouden , voor vanavond ...
Heb ik in de luie stoel nog iets voor op een toastje en de wijn staat al koel.
Feestvieren kan iedereen maar je moet voor jezelf wel  de slingers ophangen.
(en dat kan ik heel goed)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten