vrijdag 12 juli 2013

Oranje boven


Vandaag een heerlijke lunch gemaakt en al zeg ik het zelf ...ik vind het een plaatje.
Was van te voren niet bedacht.

De salade is gemaakt van:
een blikje linzen,
een blikje gerookte makreelfilet
een kleingesneden uitje
veel groene kruiden uit de tuin, ik heb bladpeterselie en snijselderij en tijm genomen
een beetje olie van de makreel kan erbij en pers een halve citroen uit.
lekker veel peper erover.
Ik had nog een gekookt ei.

Het glas sap is van een aantal wortels en een groen/oranje paprika.
En als verrassing ....ook voor mij kleurde alles zo mooi bij elkaar.
Weer een feest om op te eten.

Ik heb er wel een beetje vanaf gehouden en staat nu in de koelkast voor morgen.
Dan maak ik er een warm broodje bij en doe ik er nog een appel en misschien wat olijven doorheen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten