donderdag 17 april 2014

Bladmoes

Deze bladmoes is overgebleven van vorig jaar en liet zijn paars generfde blad al heel snel in het tuin seizoen zien.
Zo door de mooie voorjaarszonnestralen probeer ik zoveel mogelijk een bakje koffie buiten te doen (soms met jas aan).
Deze mooi generfde groenten staat dan net voor mijn voeten en hang ik regelmatig voorover om deze goed te bekijken.
Prachtig object voor de macrolens.
Plukken....nee zonde
Macrolens ed. mee naar buiten?
Nee, ook geen goed ideewant hier in de kop van Noord Holland staat altijd wel wind dus dat wordt dan al niks.
Bij het minste geringste zuchtje wind is de foto dan al bewogen.
Binnen met ademen bijna al , het mikt erg nou met macro fotografie.

Uiteindelijk kon ik het niet weerstaan en heb deze geplukt.
Zie hier het resultaat
In de vaas doet hij het ook goed. Nu zit ik te wachten op de bloei.



Meer foto's en andere groenten staan op WadAnders.nl bij Wadtuinieren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten