dinsdag 22 april 2014

Lunchtime

Lunchtime wordt vaak een feest.
bedenken wat ik ga eten, naar waar mijn lichaam om vraagt.
Ga ik na de middag fysiek zwaar werk verrichten dan een stevige maaltijd.
Heb ik trek in iets warms.
Een lichte maaltijd vanmiddag vanwege denkwerk achter pc,
of gewoon maar iets makkelijks, niet zoveel tijd om te maken.

En nu wilde ik gekleurd!

Ik had nog broccoli en  heb dat  gekookt.
Alles gaar en afgegoten (water bewaar ik voor later als basis van soepje)
Dan even terug in de pan met lekker kaas erover,dat drapeert zich dan nog lekker over de groenten.
Ondertussen een broodje geroosterd en daar de paprika bruchetta op gedaan
Zo lekker en te koop bij Xenos.
Daarover heb ik wat groen uit de tuin geplukt en heel klein gesneden voor over de broodjes.
Mijn mooi rode soepkom erbij.
Ik krijg er bijna rooie wangen van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten