woensdag 17 april 2013

Bloggeren

Vandaag maar eens aan het "bloggeren" geslagen.
Uitzoeken, kiezen, proberen, het is allemaal weer ingewikkeld genoeg , maar straks denk je ...wat makkelijk.
Deze laatste gedachte houd ik me maar aan vast.

Ik heb eigenlijk veel te veel te vertellen en wil dat best delen met de mensen die het willen lezen.
Niks moet , het mag!

Ik mag graag schrijven over van alles en nog wat maar houd het bij deze over tuinieren, de recepten met de groenten en natuurlijk het fotograferen ervan.

Ik heb nu een foto gekozen met de groene bolletjes nog  geheel als boontje, met een klein wit puntje...
Deze ontspruit straks als een waar volgroeit taugeetje maar misschien gaat het verder als boon in de grond waar een mooie bloeiende plant uit voortkomt en dan wie weet weer een nieuw boontje om verder mee te experimenteren.
Zo hoop ik ook dat het met mijn schrijven zal gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten