donderdag 20 juni 2013

Is dit een lunch of..

Zo even pauze houden, hard gewerkt in de tuin en weer even bijtanken.
Het sap heb ik deze keer gemaakt van wilde spinazie bladeren, amandelen en kefir.
Ik had werkelijk geen idee, ik probeer soms ook maar wat , maar ik moet eerlijk zeggen ,
het is verrassend lekker.
Door de kefir prikkelt het een beetje op de tong , wat wel aangenaam aanvoeld met deze tropische temperaturen.
2 speltcrackers met pindakaas en doppinda's en cashewnotenpasta met paar geroosterde sesamzaadjes en een lekkere appel erbij.

Ik zoek een plekje in de schaduw , onder mijn afdakje.
Ga mijn gedane werk bewonderen , en bekijken wat ik nog moet/wil doen..alles op afstand want ik kom voorlopig even niet uit de luie stoel.
Passief aan het werk zeg maar.
eet smakelijk

meer recepten: lekker op een cracker 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten