vrijdag 21 juni 2013

Vlierbloesem-gember thee


's Morgens bij het openen van de gordijnen kijk ik op een enorme vlierboom in mijn eigen tuin.
Ooit daar spontaan door een vogel geplant denk ik en heb 'm laten staan.
Vorig jaar had ik een paar schermen, maar verder zat de vlier helemaal onder de zwarte luizen.
Niet zo prettig voor verder gebruik.
Nu heeft de boom enorme schermen en een prachtig gezicht als ik er van boven... 's morgens bij het wakker worden dus... op kijk.

Nu thee van gezet met gember.
Ik heb me laten vertellen dat dat verwarmt...
Ik zal het uitproberen..het regent hier namelijk de gehele dag al en het stilzitten achter de laptop daar krijg ik het niet echt warm van.
Wel fijn zo'n dagje achter de laptop..achterstallig werk opknappen..laptop opruimen ...en mijn 'groot groter grootst' foto-archief waar ik eens flink in geschift heb.
En nu tijd om de thee te proberen en de laptop gaat verder dicht vandaag.
Proost!
de geur van lekker komt me al tegemoet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten